sto retire

Thursday, December 07, 2006

.:εντιτορ:.

Το λοιπόν… όπως όλοι ξέρεται πλέον είμαι ένας αρθρογράφος σε ένα free press περιοδικό της Θεσσαλονίκης που λέγετε «18-24»…κοινώς ένα νεανικό περιοδικό, εντάξει μπορεί να μην το ξέρετε γιατί έχει 1 χρόνο κυκλοφορίας και … εντάξει.. είναι το ξεκίνημα της καριέρας μου, από κάπου έπρεπε να ξεκινήσω… τι δηλαδή έπρεπε να έχω την δική μου στήλη «sex and Thessaloniki»???? όχι…. Ας είμαστε και ρεαλιστές!!!!
Λοιπόν θέλω μια χάρη, θέλω να μου πείτε τι άρθρο θα θέλατε εσείς να γράψω, η γνώμη σας μετράει, εξάλλου όπως έχω πει και παλαιότερα θα σας κάνω celebrities… αφού γίνω εγώ πρώτα… επίσης το περιοδικό βγαίνει και on line οπότε θα το διαβάζετε και εσείς του εξωτερικού….

Αχ… αλίμονο σε αυτόν που δεν θα γράψει

30 Comments:

Post a Comment

<< Home