sto retire

Friday, January 26, 2007

ελα ελα, και παιδι indigo εχω, και παιδι του απριλιου του '83, ολα 1 γιουρω!


…και έρχομαι να σας ρωτήσω αγαπητοί φίλοι και συγγενής, δεν έφτανε δηλαδή που είμαι παιδί γεννημένο τον Απρίλιο του 83 και έπρεπε να περάσω όλες αυτές τις, σκληρές ομολογημένος, διαδικασίες με τα ερωτηματολόγια στο δημοτικό, στο λύκειο κ έπειτα σαν φοιτητής. Τις εκπομπές του Χαρδαβέλα κ τους φίλους να με ρωτούν να τους πω τα μελλούμενα, τι υπάρχει πίσω από κάθε τοίχο, τι χρώμα στρινγκ φοράει η τάδε, αν μπορώ να μιλήσω με τον παππού τους και αν μπορώ να αλλάξω τον βαθμό τους στις ‘Επικοινωνίες 1’. Ηρθε τώρα και η δεύτερη έρευνα του Χαρδαβέλλα για τα παιδιά indigo, και «ως εκ θαύματος» είμαι και παιδί indigo, θα μου πείτε πως το κατάλαβα, και θα σας απαντήσω πως στο ερωτηματολόγιο στην συγκεκριμένη εκπομπή είχε 14 στα 20 ΝΑΙ, το οποίο σημαίνει πως είμαι «σχεδόν» παιδί indigo.
Ε ΝΑΙ λοιπόν βαριόμουνα να περιμένω στις ουρές!
Ε ΝΑΙ λοιπόν βαριόμουνα να τρέχω στους συγγενής για επισκέψεις!
Ε ΝΑΙ μερικές φορές διαισθάνομαι το μέλλον!
Ε ΝΑΙ λοιπόν ώρες-ώρες αισθάνομαι πως έχω μεγαλύτερη αντίληψη από τον μέσο όρο!

και με ενα "ειιι οοοο" κανω τον babs και ktinos να τρελαθουν (το ξερετε ε?)

Ε τα είπα και ξαλάφρωσα!
Τα παραπάνω ήταν απαντήσεις σε μερικές από τις ερωτήσεις από το ερωτηματολόγιο για το «αν είσαι παιδί indigo»

Όσο για το ότι είμαι παιδί του Απριλίου του 83, δεν καταλαβαίνω γιατί το κάνουν τόσο θέμα, επειδή εκεί που κάθομαι ακούω φωνές? (φωνέεεεεες, ακουουουωω φωνεεεεεες!) επειδή νομίζω πως μπορούν να διαβάσουν την σκέψη μου? επειδή μια φορά με απήγαγε ένας εξωγηινος και με πήγε στο ωραιότατο ufo του, πολύ καλό παιδί, με 3 μάτια, μου έκανε εκεί τις εξετάσεις του, μου έδωσε κάτι ωραιότατα μπισκότα που…. Μιλούσαν? Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω!!!!!

Labels: ,

3 Comments:

  • xa!
    blepw metaferthikes sto blogger beta:-)
    etsi etsi kalorizikos!
    loipon den katalabainw ta satanistika pou les gia xardabella...ti einai indigo??
    kai epitelous, tha ertheis pote londino?
    greeting:-)

    By Blogger mourga, at 12:29 PM  

  • kalws sas vrika!
    indigo einai ta kids pou exoun ena mple-loulaki stin aura tous! k einai ws synithws oumanistes.
    oso gia to londino.... be patient.. prepei prwta na prwetimasw to edafos... kai na steile ta vides mu... ommmm ommmm!

    By Blogger 8an, at 2:51 PM  

  • thanasi pws fores prepei na to poume??????DEN EISAI PAIDI INDIGO.MONO PAIDI TOU APRILI !!!

    By Blogger annoula, at 3:37 PM  

Post a Comment

<< Home