sto retire

Monday, April 30, 2007

Το psycho στο μπανιο μου


Κλείνω την συνομιλία με την deddy στο msn λέγοντας πως «πάω για ένα γρήγορο μπάνιο και μετα θα πεταχτώ μέχρι έξω»
Που να το ήξερα πως θα εξελιχθεί σε μικρή περιπέτεια με τραγική φιγούρα εμένα! Μπαίνω να τσεκάρω το νερό στην ντουζιέρα με τα εσώρουχα (ακόμη, ευτυχώς!), ανοίγω το νερό και το αφήνω να τρέχει μέχρι αν έρθει το ζεστό νερό, άργησε λίγο και σκέφτηκα να αφήσω το «τηλέφωνο» (έτσι δεν λέγετε???) κάτω και να πάω να τσεκάρω αν έκλεισα τον θερμοσύΦΟΥνα ( αν δεν τσεκάρω αυτά που πρέπει κάθε φορά πάνω από 2 φορές δεν βγαίνω από το σπίτι/κάνω μπάνιο ) και έτσι όπως το αφήνω κάτω και κάνω ένα βήμα έρχεται περισσότερη πίεση νερού….
Τώρα μάλιστα…. Στρέφετε το τηλέφωνο ελαφρώς προς τα εμένα με μια σπασμωδική κίνηση και έρχεται επάνω μου καυτό νερό!!! Τρέχω και κολλάω στην πόρτα του μπάνιου, μέχρι εκεί δεν έφτανε το νερό. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα, ούτε να βγω γιατί με ένα βήμα εμπρός θα πάθαινα εγκαύματα και με ένα βήμα πίσω θα γκρέμιζα την πόρτα αφού ήμουνα τέρμα πίσω.
Αρπάζω το σφουγγάρι και το ρίχνω επάνω του με μανία…. και καθότι δεν έπαιξα πολλές φορές μπάσκετ μικρός… δεν καταφέρνω τίποτα! Το μπάνιο γεμίζει με υδρατμούς, η ορατότητα ελαττώνετε, αρπάζω μια πετσέτα για να την ρίξω επάνω του και γίνετε η μαλακία (είπαμε δεν είμαι καλός στον στόχο) και η πετσέτα πέφτει σχεδόν δίπλα με αποτέλεσμα τώρα το τηλέφωνο μπάνιου να είναι στραμμενο εντελώς επάνω μου…….
Ε εκεί πια αφού ζεματίστηκα και συνεχίζω να ζεματίζομαι βγάζοντας άναρθρες κραυγές και μπινελίκια (πραγματικά θα ήθελα να ήξερα τι υπέθεσαν οι γείτονες…) είπα «θεέ μου πόσο θα κρατήσει…. Άρχισα να βαριέμαι» πραγματικά νόμιζα πως δεν θα τελειώσει ποτέ…. Σκύβω και εγώ κάτω για να πάρω μια ανάσα, λόγω υδρατμών, και το μάτι μου πέφτει πάνω στο χαλάκι…. Το αρπάζω και το ρίχνω επάνω χωρίς δισταγμό. Αι σιχτίρ λέω…. Με καταζεμάτισες… και εκεί έλαβε τέλος η πάλη με το ντούζ με θύματα μια πετσέτα, το χαλάκι του μπάνιου, ένα πάτωμα πλημμυρισμένο, εμένα μούσκεμα και με καθαρισμό προσώπου λόγω υδρατμών και με ελαφρά εγκαύματα!

For the record… μπάνιο έκανα και μετά βγήκα και έξω…

6 Comments:

  • Παναγία μου...σταμάτα σου λέω τρομοκρατήθηκα! Ελπίζω η φάτσα σου να μην έχει γίνει σαν του Φρέντι Κρούγκερ:-Ρ

    By Blogger lo-li, at 2:55 AM  

  • i fatsa mou oxi, alla ta podia mou eixan.... rodisei ligo...!
    aouts!

    By Blogger 8an, at 5:21 AM  

  • aouts!!!

    exw pathei kati paromoio, ligo pio dramatiko kathoti drama queen, alla de bariesai...eides? sou bgike kai wraia istoria:)

    By Blogger mourga, at 9:06 AM  

  • nai nai..afu meta vgika mono k mono gia na tin lew!!!
    aouts indeed!
    o-o-o-o i'm in the army now
    (etsi tha ypografw twra!)

    By Blogger 8an, at 9:21 AM  

  • Φίλε μου 8an είμαι στη δουλειά και μόλις διάβασα το ποστ σου!
    ένα θα σου πω.....
    χαχαχαχχαχαχαχχαχαχαχαχχαχαχαχχαχαχχαχαχαχχαχαχααχχαχαχαχχαχαχχαχαχχα
    έχω σκάσει στα γέλια...σαν να σε βλέπω μπροστά μου να παλεύεις με τηλέφωνα, πατάκια, σαμπουάν και πετσέτες...μην το πάρεις προσωπικά αλλά με έκανες και γέλασα...καταλαβαίνω τον πόνο σου ειλικρινά, φαντάζομαι θα είσαι με εγκαύματα αλλά ταυτόχρονα διασκέδασες και τους fun σου άθελα σου ίσως...πάντα τέτοια χωρίς θύματα όμως!χιχιχι

    By Blogger Zarathustra, at 4:33 AM  

  • kai pou na su arxisw my friend zarathustra na su lew istories apo to strato! ekei na deis gelio k klama...mazi!
    axxxxxxx

    By Blogger 8an, at 4:03 AM  

Post a Comment

<< Home