sto retire

Monday, March 19, 2007

roommates???

Όταν νοίκιασα για πρώτη φορά σπίτι σαν φοιτητής, στην ηλικία των 18, μου έλαχε να συγκατοικήσω με έναν άλλο φοιτητή. Στην αρχή όλα έδειχναν πως θα περάσουμε έναν ήρεμο χρόνο συγκατοίκησης, μετά όμως είχαμε κάποιες ανατροπές, έτσι και εγώ πήγα στο δωμάτιο επικοινωνίας (φορώντας μαύρα γυαλιά ηλίου πάντα!) και τον ψήφησα προτεινόμενο για αποχώρηση από το σπίτι. Όταν με ρώτησε ο big brother τον λόγω του είπα πως δεν ξέρω από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω, του είπα πως δεν καθάρισε το σπίτι ούτε μια φορά, είχαμε και ένα σαλόνι-αεροδρόμιο, που να το σκουπίσεις? του είπα πως τα βραδιά ξεχνούσε να κλειδώσει την εξώπορτα με κίνδυνο την σωματική μου ακεραιότητα, επίσης του είπα πως τα βραδιά μερικές φορές έβγαζε άναρθρες κραυγές και εμένα η πόρτα του δωματίου μου δεν κλείδωνε, του τόνισα πως δεν είχε βγει να πληρώσει ούτε μια φορά λογαριασμούς και πως όταν έτρωγε στην κουζίνα έκλεινε την πόρτα και περίμενα εγώ να φάει για να πάρω σειρά και να ζεστάνω το φαί μου.

Τα πράγματα όμως δεν πήγαν καλά, τον ήθελε ο Μικρούτσικος γιατί ανέβαζε την θεαματικότητα, κάτι σαν την Ασπα Τσίνα, και έτσι περάσαμε ακόμα έναν χρόνο συγκατοίκησης, τον οποίο δεν τον λες και χρόνο γιατί στην πραγματικότητα κοιμόμουνα σε φίλους-συμφοιτητές μου, μια στον Χρήστο, μια στην Κατερίνα, ε μετά βρήκα και γκόμενα και κοιμόμουνα σπίτι της. Προσπαθούσα να συναντιόμαστε όλο και λιγότερο στο σπίτι γιατί φοβόμουνα πως θα έβγαινα εκτός εαυτού και μετά θα είχαμε… πρωτοσέλιδα, συνεντεύξεις με μωσαϊκό στη μούρη, αλλοιωμένη φωνή και μουσικό χαλί το soundtrack από τον εξορκιστή.

Η συγκατοίκηση αυτή έλαβε τέλος μετά από 2 χρόνια, έπειτα έμεινα άλλα 2 χρόνια μόνος μου για αποτοξίνωση και τώρα πάλι συγκατοικώ, αυτή τη φορά όμως τα πράγματα είναι δοκιμασμένα αφού με συγκατοικώ με την (ξ)αδερφή μου και ξέρουμε ο ένας τις συνήθειες του άλλου οπότε οι καβγάδες και τα μούτρα είναι περιορισμένα έως ελάχιστα. Έχουμε ορίσει ποιες μέρες θα κάνουμε δουλειές στο σπίτι (μια φορά στο 3μηνο), ποιος θα πετάει τα σκουπίδια (κανείς, ανακυκλώνονται και στο μπαλκόνι), ποιος θα μαγειρεύει (οι τραγικές φιγούρες-μανάδες και τα βρώμικα), ποιος θα πλένει τα πιάτα-ποτήρια (όποιος φιλοξενούμενος φιλοτιμηθεί αλλιώς… παίρνουμε καινούργια) ποιοι θα είναι οι χώροι-καπνιστήρια (από την είσοδο της πολυκατοικίας μέχρι το μπαλκόνι), ποιος θα παίρνει τηλέφωνο για delivery (κανένας γιατί από τα γέλια νομίζουν πως τους κάνουμε φάρσα) και το ποιος θα χρησιμοποιήσει το ίντερνετ κάθε φορά (ΣΦΑΓΗ!!!).

Labels: , , ,

2 Comments:

  • kaimenouli mou.....ti travikses auta ta 2 xronia?????pws antekses??eprepe na sigkatoikousame mazi....ekei na deis peripoihsh!!alla kai me to siaki mas den mporw na pw....mia xara...ligo auto to internet sas xalaei...!!!
    a..eutixws pou uparxw kai egw gt alliws oute apeksw tha trwgate...mono egw den gelaw ston automato ths roma pizza!!!!xaxa
    oso gia thn kathariothta tou spitiou mi milas pou mexri kai ilektriki evala i kapseri!!!!xaxa

    By Blogger annoula, at 6:16 PM  

  • are anna me tin mylopita k to rizoto-lahanikon.... akoma to thymame!!!
    i sia twra... exei alles asxolies.. opote olo to PC is mine!! precious master!!!
    stin kouzina exei kati ladies.. pare ligo to wetex! thanx!

    By Blogger 8an, at 6:52 AM  

Post a Comment

<< Home