sto retire

Tuesday, February 20, 2007

σορρυ και στα μουτρα σου!

Περιμένοντας εν αγονίως ένα email από ένα καθηγητή, μπαίνω στο msn, και μου ανακοινώνει πως έχω 2 καινούργια μηνυματάκια, φρέσκα φρέσκα για σένα και μονό! Του κλείνω το μάτι με νόημα, λέω το σύνθημα.. το βλέπω κάπως διστακτικό.. εε λέω και το παρασύνθημα «ι λοβ ύπνος».. και μου λέει, κάτσε εκεί που είσαι αναπαυτικά και σου τα φέρνω ωσονούπο.
Ανοίγω το inbox και τι να δω, δεν πίστευα στα ματιά μου! email για να μεγαλώσω το πουλί μου έχω λάβει, για να χάσω κιλά «Lose25lbs in 30dayz» έχω λάβει, για να δοκιμάσω το καινούργιο δαχτυλίδι-δονητή τις durex έχω πάρει, για να κάνω καινούργιες γνωριμίες του-νοου-ας-μπετερ με τίτλο «είμαι ή σουλαρα, 16 χρονών και είμαι υγρή» έχω πάρει… αλλά τέτοιο μήνυμα-προσβολή …ποτέ! Μα να μου λέει ευθαρσώς και κατάμουτρα «sorry about your face»…. Σορρυ και στα μούτρα σου!εγω εκανα αγώνα να ολοκληρώσω 10 ώρες συνεχόμενου ύπνου και να ξυπνήσω αψεγαδιαστος! Ντε και καλά να μου ρίξει την αυτοπεποίθηση πρωί-πρωί!

Labels:

3 Comments:

  • mono 10 wres????mipws tou fanikan liges??giauto kai to email???xaxaxaxa
    pantws endiaferonta email lamvaneis prwi prwi me to pou anoikses to mati sou!!!
    vre mipws den eixes piei akoma kafe??

    By Blogger annoula, at 4:05 PM  

  • .. ma poso na koimithw pia? na pesw se heimeria narki?
    kai for the record.. dn eiha piei kafe akoma.... fantazese tin antidrasi mu

    By Blogger 8an, at 4:09 PM  

  • mallon auto nomizw pws ta eksigei ola....!!
    to gegonos oti den eipies kafe leei polla kai apantaei kai se polla!!
    elpizw omws pws molis eipies i autopepoithisi sou hrthe sta fisiologika epipeda ths....!!!!!(as min anaferoume kalitera pia einai auta!!)

    By Blogger annoula, at 4:14 PM  

Post a Comment

<< Home