sto retire

Monday, January 29, 2007

Ο.Τ.Ε.-Ο.Τ.Ε. 1-0



Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως έγινε αυτό που θα σας αναφέρω παρακάτω!
Στην γειτονιά μου, λίγο πριν τα Χριστούγεννα, είχε έρθει ο Ο.Τ.Ε για να κάνει κάποια έργα, και εκτός του ότι μας έκανε τους δρόμους μ***ι και κράτησε και εγώ δεν ξέρω πόσο, κάποια μέρα ξυπνάω το πρωί για να στείλω μια σημαντική εργασία στον καθηγητή μου και συνειδητοποιώ πως όχι μόνο το νερό της βρύσης ήταν καφέ γιατί πείραξαν και κάποιους σωλήνες νερού (δεν χρειάστηκε να ψήσω και καφέ!) αλλά δεν είχαμε και τηλέφωνο! Τσέκαρα λογαριασμούς, όλα οκ (είμαι και καλοπληρωτής και κάνω και καλούς λογαριασμούς! Καλός πελάτης!). Περιμένω μήπως είναι κάτι που θα διορθωθεί μέχρι κάποια ώρα της μέρας αλλά τίποτα!
Παίρνω την απόφαση και τηλεφωνώ (από το κινητό) στον ΟΤΕ και μου λένε «ναι, υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην γραμμή σας και θα διορθωθεί εντός της μέρας», να σημειωθεί πως το πρόβλημα το είχε ολόκληρη η περιοχή που μένω. Καθησυχάστηκα και περίμενα αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω πώς δεν είχαν βάλει κάποια ειδοποίηση ή δεν είχαν πάρει μέτρα για ένα τέτοιο ενδεχόμενο,(η γειτονιά βούιζε, πολλά ακουγόντουσαν!), μέχρι που μια γειτόνισσα μου είπε πως έτσι όπως έσκαβαν έκοψαν, από λάθος, κάποια καλώδια του ΟΤΕ! Δηλαδή κάποιον αν επιβλέπει δεν είχαν, και αν είχαν μήπως επέβλεπε τον φραπέ του?
Το «εντός της ημέρας» που μου είπε η ευγενική (…όχι, εμείς ευχαριστούμε που καλέσατε!) τηλεφωνήτρια, τελικά έγινε 3 μέρες! Δηλαδή που ζούμε? Σε ποιον αιώνα? Είναι δυνατόν να είμαστε στο 2007 και να μην έχουμε τηλέφωνο για 3 μέρες? ..ξέρετε υπάρχει και κόσμος που δουλεύει από το σπίτι, πάνε 3 μεροκάματα! Εγώ έχασα την προθεσμία για την εργασία και την κουβαλάω ακόμα!
Τελειώνοντας να σημειώσω πως αυτό το συμβάν (χωρίς έργα του Ο.Τ.Ε, ως δια μαγείας!) ξανασυνέβη πριν 2-3 βδομάδες και κράτησε 2 μέρες!
Μα τίποτα να μην λειτουργεί σωστά? Δεν φτάνει που σε ένα λογαριασμό (όπως Ο.Τ.Ε, Δ.Ε.Η.) τα μισά και παραπάνω έξοδα είναι πάγια, βλέπε ΔΗΜΟ, ΕΡΤ, ΝΕΤ, τ.μ. σπιτιού… σε λίγο θα πληρώνουμε και την Ρούλα Κορομηλά για την συνεισφορά της στην τηλεόραση (respect!)

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home