sto retire

Tuesday, September 11, 2007

η πτηση ΕΣ824...ακυρωνετε!


άκου να δεις τι κάθισα και σκεφτικά στον απεριόριστο χρόνο που έχω στα ε.σ.... μόνος μου το σκέφτηκα... να ξέρεις!

...λοιπόν εδω ο κοσμος παει στο φεγγαρι, ανακαλύπτει αλλους πολιτισμουςκαι στα ελληνικα στρατα μένουν στάσιμοι...

κάλα είναι δυνατόν καλοκαιριάτικα να μας βάζουν να κοιμόμαστε στις κουβέρτες... γιατί λογικά σύμφωνα με αυτούς πρέπει να σκεπαζόμαστε με τα κλινοσκεπάσματα τους και συν τις αλλης (..μιας..δεν την ξέρεις!) τα σκεπάσματα αυτά είναι αυτά που κοιμόταν ο μπαμπάς μου μπορεί κ ο παππούς μου και ίσως θα κοιμούνται εκεί και τα παιδιά μας! φρίκη!

γιατί το άλλο? ποιο... θα μου πεις εσυ.. και θα έρθω ευθείς τώρα να σου το πω, κάτσε να ανάψω ένα τσιγάρο...

μα έξω να σκάει ο τζίτζικας και εμάς να βράζει το πόδι μας μέσα στην αρβύλας και με την μάλλινη την κάλτσα, μα καμια φορα μυρίζει η μπογια απο την υπερβολική θερμοκρασια.αλλα στο συγκεκριμένο θέμα δεν έχω σκεφτεί κάποια λύση, τι να κάνουν και αυτοι, να μας δώσουν "ξοφτερνα"? άλλα τώρα που το σκέφτομαι θα μπορούσαν να μας δώσουν καλύτερες αρβύλες!
...ας μην μιλήσω για το φαΐ....

αυτά λοιπόν σκεφτόμουνα εκεί στο γραφείο που ...ντεμεκ... έκανα πως έγγραφα κάτι... και μετά ήρθε ένας αρχιλοχίας και μου την είπε κιολλας που έκανα ένα λάθος σε ένα χαρτί, εντάξει ρε φίλε λες και πληρώνομαι για να τα κάνω, βάλε έναν εποπ να σου τα κάνει!ε άι σιχτίρι τους χαμάλιδες!.... πωω ρέε να δεις υφάκι που είχε όταν μου τα έλεγε... έτσι δεν μιλάω ούτε εγώ στον αδερφό μου¨!!! ;-)

Labels: , ,

4 Comments:

  • Καημένο ψαράκι τι περνάς...:-Ρ

    By Blogger lo-li, at 1:40 AM  

  • πωπωπωπωπωπω φαντάζομαι δυσωδία, βρώμα...χιχιχι
    ευχαριστώ θεέ μου που με έκανες γυναίκα...και τι να μας πει και η τζοβάννα τώρα...καλημέρα!!!!και μην μασάς...βάστα βάστα!

    By Blogger Zarathustra, at 10:21 PM  

  • ypomoni!!meta apo ayto, tha ta antexeis ola!!!

    By Blogger mourga, at 2:26 AM  

  • twra pou eimai epiloxias den me pianei tpt!!!
    loli psaraki mesa stin giala indeed!!
    zarathustra ase tin tzovana na leei!esu na eisai edw na me empsixwneis... opws twra...:-/
    mourga (glikia k agapimeni)meta apo auti tin empiria tha paw na zisw stin mpourgina faso (i se mia apo tis 2)hahaha

    By Blogger 8an, at 11:50 AM  

Post a Comment

<< Home